Vanan inne än? Jo tack, så studsar man tillbaka från en käftsmäll!
Efter att ha krossat malmö hemma snackar vi lite om känslan och mycket om Nahir Besara.
Medverkande: Camilo, Hebrant, GS och Anatoli