Listen

Description

Existem já as temporadas? Nom o temos mui claro, assim que vamos diretamente com o hype. Trata-se de Martyrs (2008), de Pascal Laugier. Mas acabamos falando do extremismo francês e inventando as normas de pronunciaçom do idioma galo.
Exploram-se as referências filosóficas, reigiosas e o seu aspeto áptico (que evoca outros sentidos para além da vista). O filme é bem acolhido em geral com a leve indiferença de Churitético. Isso sim, nom entendemos mui bem as ambulâncias na porta
Comparamos Martyrs com outros filmes da sua onda e mencionamos outras realizadoras. Pascal Laugier nom nos cae demasiado bem. Vampirineda sacrificou-se polo grupo e veu o refrit yankee de 2015. As comparações odiosas. Felizmente para ele, a dia de hoje já nom lembra nada dessa bosta.
Saltam as costuras do podcast com o Nosferatu de Eggers, sendo um dos poucos filmes (ou o único?) que está presente nas tres categorias da última secçom. Para o seguinte programa, teremos umha pequena joia, também da França. Para quando o especial Sitges?

RECOMENDAÇOM
Nosferatu (2024)*
Repo Man (1984)

MEH
From (série, 2022)
Nosferatu (2024)*

PREVENÇOM
Nosferatu (2024)*